شهروندان هرگونه مشکل در خدمت‌رسانی را به سازمان اطلاع دهند؛

آغاز طرح «هر شهروند یک ناظر» در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان خواست هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت‌رسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، علیرضا حاجی‌پور با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، از 15 مهر آغاز می‌شود که طی آن از شهروندان فهیم و بافرهنگ رشت می‌خواهیم به منظور یاری‌رساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزه‌های مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمع‌آوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاع‌رسانی و یا عدم رعایت برنامه زمان‌بندی شده جمع‌آوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطل‌های جمع‌آوری زباله، هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش کنند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند.

شهروندان می توانند از راه‌های ذیل در این طرح مشارکت داشته باشند:

شماره تلفن: 33242121

شماره پیامک: 30007098

صفحه اینستاگرام: instagram.com/pasmand.rasht

کانال اطلاع رسانی تلگرام: telegram.me/pasmandrasht

شماره تلگرام: 09338020658

پرتال اطلاع رسانی سازمان:  www.rasht-bazyaft.ir

 

 

 
 
 

اضافه کردن نظر