جلسه ریاست سازمان با سرکارگران مناطق پنجگانه شرکت های رفت و روب برگزار شد

تلاش و تدبیر سرکارگران منجر به جلوگیری از تضییع حقوق کارگران خواهد شد
جلسه ریاست سازمان با سرکارگران مناطق پنجگانه شرکت های رفت و روب برگزار شد
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت؛ طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم آبان ماه، سرکارگران رفت و روب مناطق پنجگانه شامل نواحی پانزده گانه شهر رشت با رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت دیدار کردند.
علی مقصودی رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت ضمن خیرمقدم هدف از برگزاری این جلسات را ابتدا آشنایی بیشتر و ارتباط مستقیم و مستمر دانست و گفت : نظارت عالیه سازمان همواره وجود دارد اما اختیارات در خدمت مدیران مناطق است و رعایت سلسله مراتب از اهمیت بالایی برخوردار است اما اگر در جایی نیاز بوده که سازمان مستقیم ورود نماید نسبت به پیگیری مشکلات اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شما در صف اول در کنار پاکبانان زحمتکش هستید و به کاستی ها واقفید افزود: ارائه آمار و اطلاعات از کمبود ها، نقاط قوت و ضعف و هرگونه نواقص موجود از سوی شما می بایست گزارش شود تا منجر به بهبود عملکرد و تنظیف شهر گردد.
مقصودی با اشاره به اینکه جمع آوری پسماند در رشت می بایست از زمانبندی مطلوبی برخوردار باشد افزود : شروع جمع آوری پسماند از ساعت نه شب و حداکثر تا سه بامداد بوده و خودرو ها از این ساعت باید از شهر خارج شوند.
وی با بیان اینکه نسبت به کمبودها مطلع هستیم و تلاش خواهیم کرد که نواقص برطرف شود گفت : نگهداری از اموال به ویژه مخازن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و سرکارگران نسبت به نگهداری از تجهیزات دقت کافی را داشته باشند چرا که هرگونه ضرر و زیان به تمامی پاکبانان تحمیل خواهد شد لذا انتظار می رود تلاش و تدبیر سرکارگران منجر به جلوگیری از تضییع حقوق کارگران شود.
در ادامه این جلسات هر یک از حاضرین با اشاره به مشکلات موجود به بیان نظرات خود پرداختند که از مهمترین موارد مطرح شده می توان به کمبود نیرو با توجه به وسعت شهر، کمبود مخازن جمع آوری پسماند، مکان های دپو موقت، افراد زباله گرد و کمبود فعالیت های فرهنگی جهت همکاری مردم در عدم ریخت و پاش زباله اشاره کرد.
در پایان مقرر شد جلسات به صورت دوره ای ادامه دار بوده و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از نظرات و پیشنهادات نیروهای اجرایی بهره لازم را به عمل آورد.
  نظرات