شهروندان رشت منتظر خودروهای جمع‌آوری پسماندهای خشک باشند

بین ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر؛
شهروندان رشت منتظر خودروهای جمع‌آوری پسماندهای خشک باشند

همه برنامه‌ریزی ها برای انجام دقیق و منظم طرح جمع‌آوری پسماندهای خشک در هر پنج منطقه شهرداری رشت صورت پذیرفته است.
این مطلب را رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: به یقین دوره‌ای جدید به حول و قوه‌الهی با کمک و همکاری شهروندان آگاه و بافرهنگ رشت برای اجرای طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا آغاز شده و ما امیدواریم در این‌ دوره جدید به موفقیت قابل توجه دست یابیم.
علی مقصودی افزود: پیمانکاران طرف‌ قرارداد سازمان‌ مدیریت پسماندهای شهرداری رشت را نیز موظف کرده‌ایم تا برای اجرای درست طرح جمع‌آوری پسماندهای خشک شهر رشت در هر پنج منطقه جدیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خودروهای های جمع‌آوری پسماندهای خشک با پخش آهنگهای ویژه تردد خواهند نمود افزود : همگی خودرو ها با جی.پی.اس رصد می‌شوند و بین ساعت‌های ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر آماده دریافت پسماندهای خشک از شهروندان هستند و همچنین هر گونه نظر، دیدگاه و پیشنهاد یا انتقاد شهروندان را گوش خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: ما در مرکز سازمان این خودروهای دارای جی.پی.اس را برای بررسی عملکرد بهتر، رصد خواهیم کرد و گزارش فعالیت روزانه این خودروها با نقشه و اطلاعات  موجود مطابقت داده و صحت‌سنجی می‌کنیم.
مقصودی با اشاره به اینکه هیچ طرحی بدون پشتوانه مردمی موفق نخواهد شد، گفت: همه امید ما در اجرای منظم، دقیق و موفق این طرح به استقبال، حمایت و پشتیبانی شهروندان برمی‌گردد و اگر حمایت شهروندان نباشد کار ما نیمه‌تمام خواهد بود.
وی گفت: بدون تردید شهروندان رشت هم به عنوان یک شهر فرهنگی کشور به این موضوع خوب واقف هستند که نقش آنها در به نتیجه رسیدن طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا، نقشی کلیدی و محوری است و اگر از اجرای این طرح حمایت کنند، شهر بیش از پیش به سمت پاکیزگی پیش می‌رود.
مقصودی سپس گفت: تفکیک زباله از مبدا نه تنها در رشت بلکه در سراسر کشور چالشی مهم و چندوجهی است و یک وجه آن شهرداری و سازمان مدیریت پسماندها است، اما وجوه دیگر آن به جامعه بر می‌گردد که پشتیبانی شهروندان از اجرای این طرح می‌تواند نقش موثر آنها را به اثبات برساند.

  نظرات