جمع آوری نخاله های ساختمانی با ماشین آلات سنگین در منطقه چهار شهر رشت

جمع آوری نخاله های ساختمانی با ماشین آلات سنگین و پاکسازی و تنظیف آسایش ٢١ در منطقه چهار شهر رشت
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت؛ حمید محسنی معاون فنی و اجرایی سازمان با اعلام این خبر افزود : با توجه به مراجعات و دغدغه های اهالی محترم، پاکسازی آسایش ٢١ در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی های انجام شده توسط این سازمان و تلاش های معاون خدمات شهر منطقه ۴ با اعزام لودر و بیل نخاله های ساختمانی، جمع آوری و زباله های رها شده در مکان پاکسازی شد.
محسنی با اشاره به اینکه متأسفانه وجود زمین بایر در این منطقه موجب شده است تا افراد متخلف نخاله و زباله در آن تخلیه نمایند افزود : پایش مداوم و جلوگیری از موارد مشابه در دستور کار سازمان بوده و در این رابطه ناظر پسماند منطقه موظف به پیگیری می باشد.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در پایان از کلیه ساکنین محترم به جهت ایجاد مشکلات در این حوزه عذرخواهی نموده و ابراز امیدواری نمود تا با کنترل و نظارت بیشتر از تکرار این موضوع جلوگیری بعمل آید.
لازم به ذکر است که در این پاکسازی دکتر مهیار سماکچی عضو محترم شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور یافته و پیگیر برطرف شدن موضوع و رفع دغدغه‌های اهالی محترم منطقه بوده اند.
  نظرات