برگزاری کارگاه آموزشی ضابطین قضایی حوزه پسماند ویژه کارکنان شهرداری رشت

برگزاری کارگاه آموزشی ضابطین قضایی حوزه پسماند ویژه کارکنان شهرداری رشت
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت؛ کارگاه آموزشی یک روزه ضابطین قضایی حوزه پسماند ویژه کارکنان شهرداری رشت در روز یکشنبه دهم دی ماه در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی برگزار شد.
علی مقصودی ریاست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اعلام این خبر افزود : در این کارگاه برخی کارکنان ستادی و مدیران میانی شهرداری رشت، معاونین و کارکنان سازمان مدیریت پسماند، معاونین خدمات شهر مناطق پنجگانه، روسای نواحی پنجگانه شهرداری رشت و ناظرین شرکت های رفت و روب حضور داشته و به فراگیری مباحث مربوطه پرداختند.
مقصودی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی قوانین و مقررات حوزه مدیریت پسماند و آیین نامه های اجرایی آن توسط یکی از قضات دادگستری رشت تدریس شد گفت: در پایان این برنامه، برای حاضرین پس از طی آزمون کتبی و پاسخگویی صحیح به سوالات گواهی ضابط دادگستری در حوزه پسماند صادر می شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی به ویژه دادگستری شهرستان رشت از همکاری های موثر آن نهاد با مجموعه شهرداری رشت تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد تا با آموزش موثر ضابطین تخلفات در حوزه مدیریت پسماندهای شهری کاهش یابد.
  نظرات