آغاز فاز دوم بتن ریزی و بهسازی سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت

آغاز فاز دوم بتن ریزی و بهسازی سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت
ساخت جایگاه های جدید در سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت آغاز شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت؛ در راستای بهبود وضعیت سامانکده سگ ها، فاز دوم بهسازی با بتن ریزی و کف سازی در دست اقدام می باشد.
علی مقصودی ریاست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اعلام این خبر گفت : در مرداد ماه سال جاری فاز نخست بهسازی با هدف بهبود شرایط زیستی و بهداشتی سگ های بلاصاحب مستقر در سامانکده به انجام رسیده بود و در این راستا فاز دوم و ساخت دو سکشن جدید در دست اقدام است.
مقصودی ضمن تشکر از تلاش های انجام گرفته توسط گروه حمایت از حیوانات زندگی که در طی ماه های اخیر وظیفه غذارسانی، امداد، عقیم سازی، درمان و تیمار سگ ها را بر عهده گرفتند افزود : امیدواریم با بهسازی فضای سامانکده در فاز دوم با بتن ریزی و کف سازی شرایط بهبود یافته و سایر کاستی ها از جمله راه دسترسی و تکمیل ابنیه در دست ساخت نیز به اتمام برسد.
این گزارش می‌افزاید : در طول سال سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت میزبان تعداد زیادی از سگ های بی پناه و بدون سرپرست بوده که اغلب با مشکلات جدی و بیماری مواجهه اند و تلاش می شود تا در راستای انجام وظایف و تکالیف قانونی همچون بند ١۵ از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ضمن زنده گیری و جمع آوری حیواناتی که موجب آزار شهروندان را فراهم می آورند، نسبت به مدیریت و درمان آنان اقدام نمود.
  نظرات