پایان فاز دوم عملیات بهسازی سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت

پایان فاز دوم عملیات بهسازی سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری رشت
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت‌؛ عملیات بهسازی فاز دوم سامانکده سگ ها که از یکشنبه هشتم بهمن ماه آغاز گردیده بود به پایان رسید.

علی مقصودی رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با اعلام این خبر گفت : اجرای عملیات بهسازی سامانکده سگهای بلاصاحب شهرداری رشت طی مدت شش ماه و با همکاری یکی از شرکت های عمرانی رشت صورت پذیرفت که شامل اقداماتی از جمله : خاک برداری و تسطیح اراضی، بتن ریزی به متراژ ۲۶۰۰ متر مربع، دیوار چینی و ساخت سرویس بهداشتی و همچنین اتاقک نگهبانی بوده است.

مقصودی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط گروه حمایت از حیوانات زندگی و ساخت یک باب آشپزخانه و اتاق استراحت و انبار ذخیره غذای خشک و دارو افزود: اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت زیستی برای سگ های بلاصاحب در سامانکده بوده است که این شرایط قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در ادامه با اشاره به اینکه با بتن ریزی امکان شستشو کف جایگاه و با مسقف نموده سکشن های ایجاد شده از مشکلات بارش باران و سرما جلوگیری می شود گفت : تلاش بر این بود تا این سامانکده حداقل های لازم را با توجه به محدودیت های اعتباری داشته باشد و لذا برای تقویت این مرکز اقدامات دیگری نیز در دست اقدام می باشد که به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

  نظرات