همایش پاکیاران و تفکیک از مبدأ،با حضور خانواده یگان ویژه استان گیلان

همایش پاکیاران و تفکیک از مبدا خانواده یگان ویژه استان گیلان برگزار شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت؛ در راستای ترویج فرهنگ مدیریت پسماند در بین آحاد جامعه، همایش پاکیاران و تفکیک از مبدا برای خانواده یگان ویژه استان گیلان برگزار شد.
در این برنامه که با حضور و همراهی آقایان هادی رمضانی، سیدحسین رضویان، سید شمس شفیعی، مسعود عباس نژاد و نادر حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی مقصودی رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و سرهنگ باباپور فرمانده یگان ویژه استان گیلان و کلیه کارکنان و خانواده های یگان ویژه برگزار شد، نسبت به اهمیت موضوع مدیریت پسماند، انواع پسماند ها و روش های تفکیک از مبدا و آموزش کودکان با استفاده از نمایش عروسکی توسط گروه هنری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت پرداخته شد.
سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در شش ماهه دوم سال گذشته با حضور در ١۵٠ مدرسه مقطع ابتدایی شهر رشت نسبت به آموزش ٢٠ هزار دانش آموز اقدام و در نظر دارد تا این روند را در سال جاری نیز ادامه داده و در در مقاطع مختلف با برگزاری همایش پاکیاران اقدام به ترویج فرهنگ مدیریت پسماند نماید.
گفتنیست در این همایش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان نیز از حامیان برگزاری بوده اند.
  نظرات